Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2024. január 10. 13:20 - P0rcelány

img_0998.jpeg

img_0999.jpeg

Juhúúú! Pénteken irány Valencia *.*
Mindig szerettem utazni a szülinapomon, de ez jó pár éve nem történt meg. De mindig magamnak szerveztem, és senkit nem érdekelt annyira a szülinapom, hogy ilyesmit tervezzen nekem magától. Soha. Nem vagyok ehhez hozzászokva. 
Bár nem szeretem a szülinapom, a tavalyi is borzalmas volt... Most ezt annyira várom, hogy teljes megőrülés! 
Így talán kicsit sikerül feltöltődni a 15-20 fokban, hogy kibírjuk a tél maradékát. 
Aztán jön M szülinapja, ami vicces módon pont egy napon van G-jével :D No comment. 
Utána pedig vár ránk Thaiföööööld ♥

komment
süti beállítások módosítása