Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2024. február 07. 09:02 - P0rcelány

Helyzetjelentés

Megjött a ruhám, ami csodálatos! *.*
Én meg tolom a spártai edzést és diétát, hogy én is csodálatos legyek benne!

A szervezéssel marha jól haladunk, 1-2 pont van már csak a listánkon. A helyszín a legmenőbb evör!
A mi esküvőnk lesz ott az első, úgyhogy történelmet is írunk!
Már a nászút is le van foglalva. Igazán világlátottan zárjuk a 2024-es évet. Valencia, Thaiföld, Törökország, Görögország. És vele annyira jó utazni. Nincs vergődés, hiszti, csak a móka! ♥

A gyűrűm hétfőn érkezik. Nagyon kíváncsi vagyok rá, milyen egyedi dolgot álmodott meg nekem az emberem, bár egészen hozzám nőtt a spontán kézkérős bugyutka gyűrű is! 

komment
süti beállítások módosítása