Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2023. december 04. 19:50 - P0rcelány

Nem is emlékszem, mikor volt ilyen karácsonyi lázam. Annyira várom, borzalmasan izgatott vagyok! Most van először olyan ünnepem, amikor a társam is ennyire be van zsongva, és ennyire érdekli a boldogságom. 

Jövő hétvégén meglesz a költözésünk első felvonása. Egy kicsit félek, pedig az eszemmel tudom, hogy nincs rá okom. Viszont a szívem borzalmasan fáj. Szeretem ezt a lakást, a tündérfényekkel dekorált teret, a boltokat. De hülyeség ezekhez ragaszkodni, és ezekbe kapaszkodni, mikor itt ez a pasi, aki imád engem, boldoggá akar tenni, a tenyerén hordoz, a legrosszabb formám is szereti, megérti és kezeli, és közös életet akar velem. 

komment
süti beállítások módosítása