Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2024. március 08. 10:44 - P0rcelány

Nőnap. Ezt lehet így is? :O

Aszta! Reggel Kölyökkel együtt megálltak előttem növényekkel és cukiságokkal megpakolva, hogy boldog nőnapot kívánjanak. Hallottam ilyesmiről legendákat, de nem gondoltam, hogy valóban létezik ez a jelenség. 
Update: És még a munkahelyemre is küldött egy doboz tulipánt! :O 
Eddig minden pasim mellett magamnak kellett megvennem a virágom, hogy ne érezzem magam olyan nyomorultul. 
Ő meg mindig elkényeztet, akkor is, ha a hülye szomszédok miatt rossz vibe-ban vagyunk. ♥
És mivel hétvégén csak kettesben leszünk, készült a mozimaratonunkra is!

image_50771969.JPG image_67180545.JPG
img_4671.jpeg

komment
süti beállítások módosítása